Återbetalningspolicy

Retningslinjer for refusjon

 

Returpolicy

Vi har 14 dagers returrett, som betyr at du har 14 dager etter at du har mottatt varen til å be om retur.

Du kan prøve varen forsiktig og returnere den dersom du ikke er fornøyd. For å være berettiget til retur må produktet være i samme stand som da du mottok det, med merkelapper og i originalemballasjen. Du må også ha kvittering eller kjøpsbevis. Du betaler returfrakten.

OBS! ANGRERETT/PRØVERETT GJELDER IKKE HYGIENEARTIKLER! Eksempler på hygieneartikler inkluderer tannbørster, tannkrem, såpe, sjampo, deodorant, hånddesinfeksjon, ansiktsmasker og alkometer. For å starte en retur kan du kontakte oss via kundeservice.

Varer som sendes tilbake til oss uten at retur er forhåndsgodkjent, blir ikke akseptert.

Varer som ikke hentes på utleveringssted, refunderes ikke.

Du kan alltid kontakte oss ved spørsmål om retur på support@Ezehandel.se.

Skader og problemer

Kontroller bestillingen din ved mottak og kontakt oss umiddelbart dersom varen er defekt, skadet eller hvis du har mottatt feil artikkel, slik at vi kan vurdere problemet og finne en løsning.

Unntak/varer som ikke kan returneres

Visse typer varer kan ikke returneres, som lett bedervelige varer (f.eks. mat, blomster eller planter), skreddersydde produkter (f.eks. spesialbestillinger eller personlige artikler) og personlige hygieneartikler (f.eks. skjønnhetsprodukter). Vi aksepterer heller ikke retur av farlige materialer, brannfarlige væsker eller gasser. Ta kontakt hvis du har spørsmål eller er usikker på en bestemt vare.

Vi kan dessverre ikke akseptere retur på salgsvarer eller gavekort.

Bytte

Den raskeste måten å sikre at du får det du ønsker, er å kontakte kundeservice og returnere varen du har. Når returen er akseptert, legger du inn en separat bestilling på den nye varen.

14 dagers angrerett

Til tross for det ovennevnte: Hvis varene sendes til EU, har du rett til å kansellere eller returnere bestillingen din innen 14 dager, uansett grunn og uten begrunnelse. Som nevnt må varen være i samme stand som da du mottok den, ubrukt, med merkelapper og i originalemballasjen. Du må også ha kvittering eller kjøpsbevis.

Refusjoner

Vi varsler deg når vi har mottatt og inspisert returen din, og informerer deg om refusjonen er godkjent eller ikke. Hvis den blir godkjent, blir du automatisk refundert via den opprinnelige betalingsmåten innen 10 arbeidsdager. Husk at det kan ta litt tid for banken eller kredittkortselskapet ditt å behandle og bokføre refusjonen.
Hvis det har gått mer enn 15 arbeidsdager siden vi godkjente returen, vennligst kontakt oss på support@Ezehandel.se.

Frakt

Varen sendes sporbart fra utlandet. Når du har gjennomført bestillingen, får du en e-post med lenke for å spore ordren din. MVA er inkludert, så det påløper ingen ekstra avgifter etter kjøpet.